Decline of TV advertising

Tot pe AdAge citesc ca Oscarul de anul asta a avut cea mai mica audienta din ultimii 35 de ani, iar spatiul publicitar din timpul ceremoniei a inregistrat preturi record. marfa! teveul e pe duca rau in state din cauza DVR ad-skips (ca sa nu mai zic de clutter), ceea ce nu e un lucru chiar asa de rau (nu e cazul inca la noi, dar tendinta exista). Unilever a crescut investitiile pe non-traditional de la 10% in 2004 la 34% in 2008, which is huge pentru doar 5 ani. Traiasca digitalul!
Americanii insa, baieti fisneti, nu se lasa cu una cu doua – asa ca le-a venit ideea sa-i dea tv-ului o infatisare de computer: “There are some people becoming more comfortable with some things on the TV screen because they are used to seeing them on the computer screen,” said David Poltrack, chief research officer of CBS. The trend offers “a lot of commercial potential, but you want to go very carefully and make sure that you don’t alienate or turn off viewers.” Widgets, banners and all these bullshit. Scapa cine poate! :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *